Her hafta dersane programlarıyla uyumlu hukuk, iktisat maliye konuları eklenecektır.Güncellenmiş halleriyle

6 Ağustos 2017 Pazar

Ziraat sınavı hakkında

Hiç yorum yok
ZİRAAT KATILIM BANKASI UZMAN YARDIMCILIĞI SINAVI 
ziraat katılım




Arkadaşlar bugün ziraat sınavına girdim finans uzman yardımcılığı bölümüne .



Genel olarak sorular basitti.ilk başta;

    Genel kültür soruları karşadı bizi 30 soru bunların  içersinde dünyadaki gelişmeler bu yılın enflasyon oranı gibi sorular çıktı ,dünya bankasının adı vs gibi sorular bulundu .
sonrasında.. 

30 Genel yetenek sorularıyla devam ettim.
bunlar arasında basit türkçe soruları , en önemlisi ve en çok puan getiren sayısal mantık soruları  1 3 5 7 9 ? vs gidiyor bı kuralara göre gidilmiştir. soru işareti yerine ne getirilmeli gibi bir soru vardı okadar basitti ki sayılar temsili ancak aynı buradaki gibi soru çıktı .

   Diğer bir mantık sorusuysa ;
yıldız sembolu vardı yıldızın içinde de altıgen vardı her köşesindede bir sayı vardı soru işareti konmus bi köşesine onu bulun dendi  ..Aslında çok basit  bi çözümü varmış ve ben buna  okadar ugraştımki en sona bırakmıştım sonunda buldum mantığını :) mantığı şuymuş: tüm yıldız kenarlarını topla içine az karşılıklı yıldız kenarları eşit oluyormuş. örneğin yıldızın alt bacagı 24 karşısında ki bacagında toplamı 24 olmalıymış.. 
   
   Neyse sonrasında ingilizce soruları vardı hiç bilmiyorum diye direk atlayıp sona bıraktım .Alan sorularına geçiş yaptım .Burada ilgimi çeken muhasebe sorularıydı  öyle basitti ki en temel şeylerin kaydını tutup hatalı olan nedir denmiş ör :kasa hesabı alınan çekler hesabı bunlar vardı .Birde fınansal muhasebe sorusu vardı oda en basit formül olan cari oran sorulmuş  (dönen /kvyk) ..Genel olarak basitti  ingilizcem çok az vardı kelime bilmediğimden yapamadım ..Sorular şu şekildeydi : boş bırakılan yere uygun kelime nedir, tr-ing, ing-tr çeviri ,paragrafa nelerden bahsedilmiştir diye sorular ...

Genel olarak ;
Genel kültür :30

Genel yetenek :30

İngilizce:20

Alan :20               

İstanbul taban puanları genel olarak banka sınavlarında 60 ila 70 arasındadır.

Sınavın açıklanma tarihini, kaç kişi katıldığını   ilerleyen zamanda güncellenerek burada verilecektir..... 

Sorularınız varsa yazabilirsiniz arkadaşlar merak ettiğiniz aklına takılan ne varsa ......
                                                                                              Tarih:06.08.2017

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder