Her hafta dersane programlarıyla uyumlu hukuk, iktisat maliye konuları eklenecektır.Güncellenmiş halleriyle

29 Temmuz 2017 Cumartesi

Sayfanın Amacı?

Hiç yorum yok
Kendime uğraş için yapıyorum aslında zamanla tüm konuları ekleyeceğim.Basit anlaşılır şekilde anlatmaya çalışıyorum .
 İstanbul da yaşıyorum eğer bana ulaşmak isterseniz isimsizblogr@gmail.com 'a mesaj atmanız yeterli.isim ve soyismimi internetten insanlardan uzak kalmak için sakladım aslına bakarsanız biraz kötü dönemler geçirdim .Amacım dersaneye gidemeyen veya evde çalışmak isteyen arkdaşlarıma az da olsa yardımım olsun konular hakkında fikir sahibi olsunlar sınıfta soramadıkları soruları sorsunlar istedim.Çok detaya inemiyorum ama sınavlarda çıkan konular soruları tırnak içine alarak veya koyu font da yazıyorum.
ÇALIŞANLARA BAŞARILAR ...
iktisat
J.M.Keynes
Uzun vade kavramı olaylara bakışımızı yanlış yönlendirir. Çünkü uzun vadede hepimiz ölmüş olacağız..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder